Je to několik kroků díky kterým mohu prodej zefektivnit a získat tak pro prodávajícího vyšší kupní cenu.
Říká se, že první dojem uděláš jen jednou a já jsem o tom po několikalété praxi přesvědčen, že pokud je nemovitost správně připravena má to vliv na rychlost prodeje a konečnou kupní cenu.
Pokud člověka zaujmou fotky v nabídce začne si klást otázku jak jsou asi jednotlivé pokoje propojené a jak vlastně vypadá dispozice daného bytu? Tento náhled mu může v jeho představě velmi pomoci.
Lidé se dívají rádi na videa a sledují je mnohem raději než jen fotky. Toto je další nástroj, který zaujme každého a který pomůže zájemci k tomu, aby se ještě lépe zorientoval a přiblížil si tak celý prostor dané nemovitosti. Navíc nabídky s videprohlídkou mají vyšší sledovanost.
Postačí v této době inzerovat Vaši nemovitost jen na realitních serverech?
Nepostačí!
Vytvořím pro Vaši nemovitost samostatnou webovou stránku. Na této bude prezentována jen a jen Vaše nemovitost.
Komunikace na sociálních sítích tzv. “hýbe světem”.
A pochopitelně stejné je to u prodeje nemovitostí.
O Vaší nemovitosti se musí dozvědět široká veřejnost. Vytvořím propagaci na Facebooku a zacílíme na tu nevhodnější cílovou skupinu.
Stále více zájemců o prodej své nemovitosti se mne při konzultaci ptá: “Myslíte si, že tu naši nemovitost prodáváme za opravdu nejvyšší cenu? Slyšeli jsme, že lze k prodeji využít i tzv. elektronickou aukci, kterou Vaše společnost umí zrealizovat.
Ano v případě, že je dost zájemců o některou nemovitost v nabídce umíme zorganizovat aukci a získat tak pro prodávajícího maximální kupní cenu.
Pro prodávající, kteří potřebují rychle finanční prostředky nebo se dostali do finančních potíží a nemohou čekat než proběhnou všechny procesy v rámci prodeje nabízím bezplatnou konzultaci. Více v zde – Výkup nemovitostí